Kakšna mora biti SEO optimizacija spletnih strani?
Če ste lastnik spletne trgovine in opažate opazen padec v prodaji in organskem obisku strani, potem je ta prispevek pravi za vas, saj vam bomo predstavili, kako lahko SEO optimizacija spletnih strani reši vašo težavo. Izdelava WordPress strani v nekaterih primerih že vključuje osnovno prilagoditev spletnega mesta za brskalnike, a temu vedno ni tako. Ne glede na vse je namreč dobro, da SEO optimizacija spletnih strani ostane v rokah strokovnjakov, ki to področje digitalnega marketinga poznajo do potankosti in so seznanjeni z vsemi novostmi ter triki. Hitra izdelava WordPress strani po navadi te nadgradnje ne vključuje, nekateri ponudniki pa to storitev opravijo precej površno in brez pravega fokusa na pomembne stvari. Zaupajte strokovnjakov in se ne zadovoljite s polovičnimi rešitvami, ki vas bodo na dolgi rok stale več.
Hitra izdelava WordPress strani: da ali ne?
Sliši se mamljivo, ekspresna in velikokrat cenovno izredno ugodna ponudba za postavitev digitalnega mesta je več kot odlična rešitev. Pa je res? Tako kot vsaka storitev tudi izdelava WordPress strani prinaša različne izide. Vsekakor ne velja, da je dražja postavitev tudi kakovostnejša, saj nekatera podjetja že zaradi svojega slovesa za storitve računajo več. Na drugi strani lahko cenejši ponudniki izdelajo odlične izdelke, ki hkrati upoštevajo tudi pravila, kot jih narekuje SEO optimizacija spletnih strani. To pomeni, da se že med samo postavitvijo uredijo naslovi, meta opisi, gostota ključne besede … To vam prinaša številne prednosti, ki jih bomo našteli v nadaljevanju. To vam prinaša, ne samo več denarja, ampak tudi boljšo prepoznavnost podjetja. Na vprašanje, ali je izdelava WordPress strani res dobra odločitev, je zato težko odgovoriti. Dobro preglejte ponudbo vsakega ponudnika in zastavite vprašanja, če kakšnega dela ponudbe ne razumete.
Veliko vlogo pri uspešnosti igra kakovostna vsebina
Najprej je potrebno narediti analizo ključnih besed, ki so primerne za vaš posel oziroma izdelčno skupino, ki jo prodajate. Po navadi se na koncu v povprečju izbere 10 ključnih besed, vsaka vodi na določen URL oziroma povezavo. V naslednjem koraku se naredi plan adaptacij, kot so spremembe naslovov, poimenovanj slik, dodajanje besedila … Pri pisanju vsebin, kot jih zahteva dobra SEO optimizacija spletnih strani, je potrebno biti pozoren na več stvari:
- Vsebina mora biti 100 % unikatna, saj vas lahko v nasprotnem primeru prejmete kazen s strani spletnega brskalnika.
- Prav tako je potrebno paziti na dolžino prispevka glede na konkurenco, končna dolžina lahko variira med 300 do 3000 besed.
- Vsebina mora biti prilagojena za uporabnike, bralce, kar pomeni, da je potrebno paziti na informativnost in pravopis.
SEO optimizacija spletnih strani zagotavlja optimalen organski obisk
Če boste postavitev spletišča zaupali zunanjim izvajalcem, potem je dobro, da se z njimi dogovorite, če je to le mogoče, da za vas že med samo postavitvijo pravijo prilagoditve na strani za brskalnike. To pomeni, da uredijo slike, meta opise, postavijo iskalcu prijazno kategorizacijo in menijsko vrstico. Za vzdrževanje dobre uporabniške izkušnje upoštevajte pravilo AIDA, ki pravi, da morate pri iskalcu strani najprej vzbuditi pozornost, kasneje pa se mora ta pozornost usmeriti v nakup ali ostale konverzije, ki ste jih določili. SEO optimizacija spletnih strani vaše spletišče resda popelje na vrh rezultatov iskanja, a to še ne zagotavlja nakupa, najema. Kupcu morate zagotoviti dovolj vsebine, da si lahko prebere vse informacije o izdelku in je zato prepričan, da je njegov nakup premišljen in 100 % optimalen. Urejeni naslovi, imena slik itd. je še nekaj pravil, s katerimi, če jih upoštevate, lahko dosežete precej dobre organske rezultate in visok obisk strani, zato se v to vejo digitalnega marketinga splača vložiti.
Kakšne so cene postavitve?
Na to vprašanje je težko odgovoriti, saj je končna ocena odvisna od števila izdelkov in kategorij, želene stopnje personalizacije oblike … Za informativno mesto boste odšteli do 2000 €, seveda vsaka nadgradnja prinaša dodaten strošek, sploh, če gre za programiranje. Trgovina je na drugi strani dražja, potrebno je imeti večje gostovanje, prav tako zahtevnejša izdelava WordPress strani za končno izvršitev zahteva več časa in načrtovanja, potrebno je premisliti o optimalni kategorizaciji, dodati je potrebno ustrezen in optimiziran tekst … Za večje trgovine večina ponudnikov računa od 6000 pa tudi do 30. 000 €, seveda gre v slednjem primeru za široke izdelke, na katerih se dela več mesecev. V to ceno so vključeni tudi popravki, nekateri ponudniki v ceni nudijo tudi osnovno on-site prilagoditev, je pa ta dodatek odvisen od posameznega podjetja. Predlagamo vam, da pred začetkom del pošljete povpraševanje karseda velikemu številu ponudnikov in tako dobite najboljšo ceno.
Analitika, analitika in še enkrat analitika!
Tudi na tem področju se stvari ves čas spreminjajo, zato je potrebno obliko in uporabniško izkušnjo ves čas posodabljati, da so rezultati zares karseda optimalni. Redno spremljajte analitiko in mesečna poročila, ki vam jih pošiljajo izvajalci in identificirajte, katera mesta na domeni so najbolj obiskana in katera najmanj. Glede na to prilagajajte tekst in ostale sestavine in na ta način ohranjajte dobre uvrstite v brskalnikih. Gre torej za kontinuirano delo in ne samo za enkratno potezo. Digitalni marketing se ves čas spreminja in prav je, da ostanete na tekočem ves čas.