Preprosto davčno potrjevanje računov
Če imamo kakršno koli dejavnost, ki vključuje gotovinsko poslovanje, bodisi pri obrti, na kmetiji, v društvih, gostinstvu in drugod, je (razen nekaterih izjem, kot je osebno dopolnilno delo itd.) naša obveznost po Zakonu o davčnem potrjevanju računov od leta 2016 tudi davčna blagajna. Gre za potrjevanje vsakega izdanega računa, ki prejme posebno označbo s strani davčnega organa. S tem pridobimo potrdilo, da je prišlo do prodaje oziroma nakupa. V kolikor je nimamo, so predpisane visoke globe. Za to bomo potrebovali enega izmed programov, ki so na voljo pri raznih ponudnikih, med drugim ga ponuja podjetje A1. V kolikor so naše poslovne aktivnosti vezane pretežno na prestolnico, pa je smiselno in najbolj priročno, da poiščemo tudi računovodski servis v Ljubljani, kot je na primer Moje računovodstvo. Za več infomacij preverite naslednjo povezavo: https://www.moje-racunovodstvo.si/
Kaj mora vsebovati davčna blagajna?
Da nam bo davčna blagajna olajšala delo, izberimo tako, ki omogoča čim bolj širok nabor funkcij in hitro prilagajanje. Omogočati mora izdajanje dokazil o plačilu bodisi neznanemu ali znanemu kupcu kot fizični ali pravni osebi in imeti dobro centralno urejanje baze kupcev in njihovo dodajanje, možnost hitrega storniranja, ločenih dokazil in preproste izdelave kopij ter varnega shranjevanja. Ker bo davčna blagajna z nami na terenu, je pripravno, da omogoča izdelavo dokumentov za mizo, še posebej je to ključno v gostinskih dejavnostih, ko vodimo promet po mizah.
Nadalje potrebujemo še opcijo spreminjanja cen med izdajo, dodajanje popustov pri kateri koli postavki, izbor plačilnega sredstva in prednastavljanje davčne stopnje, dodelitev pravic več uporabnikom ter evidentiranje prodaje po uporabnikih. Poleg naštetega naj davčna blagajna vsebuje centralni šifrant artiklov ter storitev z možnostjo njihovega uvoza iz Excelove datoteke in združevanja v skupine, hkrati pa podpira delo z materialnimi zalogami. Da bomo ves čas na tekočem, naj omogoča oddaljeni dostop do vseh informacij o prodaji z analizo poslovanja, tako dnevnega kot celotnega, stanja blagajn in celostnim pregledom vse izdane dokumentacije. Izdajanje naj bo na voljo tudi brez internetne povezave.
Davčna blagajna in stroški zanjo
Odvisno od ponudnika in števila naprav, ki jih bomo uporabljali, imamo na voljo različne pakete, tudi brez pogodbene vezave. Če bomo potrebovali le eno napravo, bo znesek na primer okoli 10,00 EUR mesečno, če pa bomo uporabljali več blagajn na več napravah, pa okvirno 15,00 EUR na mesec, vendar ponekod lahko plačamo le enkraten znesek nekaj sto evrov in se z mesečnimi plačili ne ukvarjamo ali pa mesečno nadomestilo velja le tedaj, ko je dejansko prišlo do prometa. Nekateri za manjše uporabnike z malo izdanimi računi nudijo storitev celo brezplačno. Vsekakor se posvetujmo, kako nam ponudniki lahko prilagodijo ponudbo glede na naše razmere, z njihove strani pa mora biti zagotovljena tudi ustrezna podpora, v kolikor naletimo na zaplete.
Za samo rabo potrebujemo telefon ali tablico z Androidom, preko katerih obiščemo Google Play trgovino in poiščemo želeno mobilno aplikacijo. Za tiskanje pa lahko kupimo poseben majhen in lahek namizni tiskalnik, ki ga uporabljamo preko Bluetooth in ne potrebuje kartuš, saj je v uporabi termopapir. Tovrstnega ponuja poleg ostalih prodajalcev tudi podjetje A1, cene zanj pa segajo med 50,00 in nad 100,00 EUR (nekaj bomo odšteli še za potrošni material).
Kakovosten računovodski servis v Ljubljani
Ob koncu leta moramo pravilno zaključiti blagajno in pri tem upoštevati nekaj zahtev, že med letom pa potrebujemo dobro računovodstvo, da se lahko znajdemo med vsemi številkami. V glavnem mestu imamo nekaj odličnih podjetij, in sicer dober računovodski servis v Ljubljani lahko poiščemo že preko spletnih mnenj in ocen, predvsem pa veliko štejejo tudi osebna priporočila. Preverimo, koliko časa določen računovodski servis v Ljubljani že deluje, saj daljši obstoj največkrat pomeni zanesljivost in ustrezne izkušnje.
Glejmo tudi na to, da ekipo sestavljajo usposobljeni sodelavci, ki se nenehno izobražujejo glede novosti s področja financ in zakonodaje. Namreč pomanjkljiva strokovnost nas lahko privede v težave, sploh če je dokumentacije obilo. Podjetje nas mora pravilno usmerjati, opozarjati na pravilnost ter pravočasnost delovanja in optimizirati naše poslovanje tako, da lahko ustrezno znižamo stroške, tudi na primer tako, da znamo del dokumentov knjižiti sami. Če nam prej opisana davčna blagajna dela preglavice, nam na pomoč z nasveti priskoči ravno izkušen računovodja, ki bo vedel, da se npr. kot gotovinsko plačilo šteje tudi plačilo s kreditno kartico, za PayPal pa to ne velja, ter podobne posebnosti.
Cena za računovodski servis v Ljubljani
Za računovodske storitve v prestolnici pričakujmo glede na velikost našega podjetja in poslovanja mesečni strošek od 35,00 EUR dalje za mikro družbo, kot je s.p. ali društvo, za več zaposlenih in veliko poslovnih dogodkov pa tudi do desetkratnik tega. V pavšal je ponavadi vključena tudi izdelava zaključnih poročil. Računovodski servis v Ljubljani nas dodatno lahko brezplačno izobrazi glede uporabe določenih programov, kot to izvaja Moje računovodstvo, saj se tako poenostavijo postopki za obe strani. Predstavimo svoje potrebe in želje čim bolj natančno, da lahko pridobimo najbolj ustrezno ponudbo in naš posel steče brez ovir.