storitve

LinkedIn delavnica za željne novega znanja

Če ste mlad podjetnik ali ste v hitro rastoči ekipi, ki stremi za nadgradnjo svežega znanja in odpiranje novih življenjskih poti, potem je LinkedIn delavnica, ki jo prirejajo razna podjetja, kot je na primer https://openit.si/izobrazevanja/poslovna-izobrazevanja/delavnica-linkedin-dobre-prakse-v-prodaji-in-marketingu/, prava izbira za vas.

V družbi predavateljev, ki vam bodo zaupali skrivnosti in vam učinkovito predstavili rastočo platformo, boste našli razlog za dobro voljo, podjetno nadgradnjo in še večje veselje do dela, ki ga opravljate.

linkedin2

Razlog za obisk, ki ga ponuja LinkedIn delavnica

To je praktična 4 urna delavnica, ki je namenjena vsem, ki bi želeli nadgraditi svoje znanje, ter izvedeti nekaj več o novih in obstoječih platformah, ki jih boste lahko nato samozavestno uporabili v svojo prid ali prid podjetja, seveda.

LinkedIn delavnica vsebuje program, kjer boste podrobno spoznali eno izmed najvišje rastočih platform, LinkedIn, ki je v kombinaciji z vsebinskim marketingom izredno uporabno marketinško-prodajno orodje.

linkedin

Program

Delavnica je sestavljena iz šestih delov, kjer je vrstni red sledeč:

  1. Uvod ter profili platforme

tukaj se povzame pomen, značilnosti, prednosti in problemi omrežja, ter optimizacija osebnih in poslovnih profilov.

  1. LinkedIn za prodajo

pogledajo se vsebine in kredibilnost – torej katere vsebine objaviti, kako pogosto, distribucija vsebin ter tehnike in formati objavljanja. Nato pa še iskanje tarč, povezava ter prvi stik z njimi in gradnja samega odnosa. Nazadnje pa so še nasveti in taktike za prodajo.

  1. Platforma za marketing

predstavljeni so načini, kaj objavljati in kaj meriti, nekatere možnosti oglaševanja, ter B2C posebnosti.

  1. Triki in nasveti ter vprašanja
  2. Situacijski primeri

dela se na praktičnih primerih in situacijah.

  1. Zaključek
    tukaj se pogovorite, kako vključiti to platformo v dnevno rutino, kako nadaljevati ter vse skupaj še malo razpravljate.

 

LinkedIn delavnica je namenjena predvsem prodajnikom, kadrovnikom ter tržnikom, ki napredno iščejo nove možnosti za oglaševanje, marketing ter grajenje kredibilnosti.