storitve

Celostna grafična podoba podjetja

Za vse tiste kateri premišlujete o odprtju podjetja, se pred poslovanjem uredi podoba podjetja. Tako imenovana celostna grafična podoba tvori enotno vizualno celoto in predstavlja podjetje. V to spada izdelava logotipa, oblikovanje vizitk, letakov, brošur,…, dopisni list in račun, katalogi in mnogo več. Vse tisto, po čemer takoj vemo za katero podjetje gre.

Kako poteka izdelava logotipa ali tisk in oblikovanje vizitk, je postopek katerega je priporočljivo prepustiti stokovnjakom, saj je samo delo precej bolj zahtevno kot izgleda na prvi pogled. Take strokovnjake danes lahko poiščete na spletu, po ugodni ceni ter s hitrim časom prejema. Eden izmed teh je podjetje Grafično oblikovanje, katerega pravtako najdete na spletu.

grafično oblikovanje1

Kakovostna izdelava logotipa

Kot vsi vemo, je logo tisti katerega si najhitreje zapomnimo in po njem prepoznamo podjetje ali znamko. Zato je izdelava logotipa tako zelo pomembna. Če je ta lep in profesionalen, stranke hitro asociirajo tudi storitev kot profesionalno.

Tri ključne značilnosti katere ima vsaka dobra izdelava logotipa so:

  • Prepoznavnost
  • Zapomnljivost
  • Enostavnost

Poleg navedenih lastnosti pa mora ta predstavljati podjetje, če ne z besedami pa s slogom in barvami. Na primer simbol roza barve s serifinim napisom imena podjetja, bo hitro spominjal na lepotni salon, modno trgovino za ženske, ali žensko revijo.

Kako poteka izdelava logotipa? Ta storitev poteka v treh fazah. V prvi fazi se pred začetkom dela naredi dobro raziskavo trga. Pri tem skušamo doseči čim manjšo podobnost z konkurenco. Po raziskavi se naredi osnutek, kater se pošlje stranki. Druga faza se začne po izbiri osnutka. Tu se sam izdelek spreminja in prilagaja željam stranke. Tretja faza pa sledi le v primeru, če stranka želi tudi knjižico s pogoji uporabe.

Cena take storitve je zelo odvisna od ponudnika ter željene zahtevnosti. Če stranka želi, da izdelava logotipa podjetja vključuje več osnutkov, je potrebnega več časa in posledično je tudi cena višja. Najrazličnejše ponudbe pa si lahko ogledate že na spletu in tam izberete svojega zase primerno ponudbo.

logo

 

Kakovostno oblikovanje vizitk

Osnova vsakega podjetja je seveda tudi oblikovanje vizitk. Je najhitrejši način za sporočanje osnovnih podatkov o podjetju potencialni stranki hkrati pa pomaga pri navezovanju poslovnih stikov in je torej tudi prodajno orodje. Zato je priporočljivo oblikovanje vizitk prepustiti strokovnjaku

Kaj vsebuje kakovosten tisk in oblikovanje vizitk? Pri storitvi je treba paziti na velikost pisave, ki ne sme biti premajhna, izbor pisave pa jasen saj morajo biti podatki dobro vidni. Kartica ne sme biti prenatrpana z besedilom, navedeni naj bodo le osnovni podatki, ki morajo vključevati področje dela posameznika, ki jo je izročil. Slovnične napake nikakor ne smejo biti prisotne. Zaradi porezave je pri izdelavi dokumenta na računalniku paziti da so vsi podatki oddaljeni od robov vsaj 3mm. Če se odločite za oblikovanje vizitk, ki so na eni strani barvne, na drugi pa bele, je treba zaradi porezave na vizitki barvo potegniti čez rob vsaj 5 mm, da na barvni strani ni 2 mm belega roba, namesto barve.

Postopek je sestavljen s 3 korakov. Pri prvem je potrebno poslati vse potrebne dokumente in informacije oblikovalcu. Potem ta pogleda v CGP knjižico, če so pravila za izdelavo že določena. V kolikor niso, se na podlagi velikosti logotipa in podatkov lahko odloči, ali bo naredil enostransko ali obojestransko vizitko. To se lahko odloči tudi naročnik sam. V tretjem in zadnjem koraku pa se naredi osnutek, katerega stranka potrdi ali zahteva določene spremembe.

Koristni nasveti so tudi:

  • Kako privarčevati pri ceni: če je tisk OFFSET, lahko pri barvah varčujemo tako, da se za isto barvo v dveh različnih odtenkih uporabi isto barvo, samo transparenco večamo, s čimer sam tisk pocenimo.
  • Obojestranski izdelek: nanjo spravimo več podatkov, ki so pregledni, imajo dovolj razmika, ter vseeno dobro pregledna.
  • Razporeditev teksta: pri vsaki vizitki je čisto drugačna, saj je odvisno od količine informacij, ki jih želi imeti naročnik.
  • Najbolj pomembni in najbolje vidni morajo biti kontaktni podatki, šele potem podatki podjetja.
  • Material: lahko je izdelana iz papirja, lesa, kovine, stekla, pleksija itd., torej skoraj vse, na kar je možno narediti tisk, res pa je, da so te materiali dražji. Pri klasičnem materialu – papirju je pomembna debelina in gramatura; 280–310-gramski papir je najboljši, da se izdelek ne zmečka in zdrži svojo formo dalj časa.

Cena takega izdelka se razlikuje od podjetja ter njene zahtevnosti. Različne ponudbe si danes lahko ogledate že na spletu.

izdelava vizitk

 

Kakovostni ponudniki

Zgoraj so navedene osnovne in pomembne stvari pri takih storitvah. Strokovnjake, kateri so šolani in izkušeni na tem področju si lahko ogledate že z udobja svojega doma. Na njihovih spletnih straneh si lahko pogledate njihove ponudbe ter cene. Tam najdete tudi kontakt zaposlenih, kateri vam bodo z veseljem pomagali in svetovali za najboljšo in najbolj optimalno izbiro za vas in vaše podjetje. Večina ima na spletu tudi objevljen obrazec, preko katerega lahko pošljete vaše povpraševanje. Nanj se odgovori običajno v 1-3 dneh. Pri odgovoru lahko pričakujete dotično ponudbo za vas ali dodatna vprašanja katere potrbujejo za izvedbo ponudbe. Eden izmed takih ponudnikov je podjetje Grafično oblikovanje, katerega najdete na spletu.

Za vse tiste kateri premišlujete o odprtju podjetja, se pred poslovanjem uredi podoba podjetja. Tako imenovana celostna grafična podoba tvori enotno vizualno celoto in predstavlja podjetje. V to spada izdelava logotipa, oblikovanje vizitk, letakov, brošur,…, dopisni list in račun, katalogi in mnogo več. Vse tisto, po čemer takoj vemo za katero podjetje gre.

Kako poteka izdelava logotipa ali tisk in oblikovanje vizitk, je postopek katerega je priporočljivo prepustiti stokovnjakom, saj je samo delo precej bolj zahtevno kot izgleda na prvi pogled. Take strokovnjake danes lahko poiščete na spletu, po ugodni ceni ter s hitrim časom prejema. Eden izmed teh je podjetje Grafično oblikovanje, katerega pravtako najdete na spletu.

oblikovanje vizitk

Kakovostna izdelava logotipa

Kot vsi vemo, je logo tisti katerega si najhitreje zapomnimo in po njem prepoznamo podjetje ali znamko. Zato je izdelava logotipa tako zelo pomembna. Če je ta lep in profesionalen, stranke hitro asociirajo tudi storitev kot profesionalno.

Tri ključne značilnosti katere ima vsaka dobra izdelava logotipa so:

  • Prepoznavnost
  • Zapomnljivost
  • Enostavnost

Poleg navedenih lastnosti pa mora ta predstavljati podjetje, če ne z besedami pa s slogom in barvami. Na primer simbol roza barve s serifinim napisom imena podjetja, bo hitro spominjal na lepotni salon, modno trgovino za ženske, ali žensko revijo.

Kako poteka izdelava logotipa? Ta storitev poteka v treh fazah. V prvi fazi se pred začetkom dela naredi dobro raziskavo trga. Pri tem skušamo doseči čim manjšo podobnost z konkurenco. Po raziskavi se naredi osnutek, kater se pošlje stranki. Druga faza se začne po izbiri osnutka. Tu se sam izdelek spreminja in prilagaja željam stranke. Tretja faza pa sledi le v primeru, če stranka želi tudi knjižico s pogoji uporabe.

Cena take storitve je zelo odvisna od ponudnika ter željene zahtevnosti. Če stranka želi, da izdelava logotipa podjetja vključuje več osnutkov, je potrebnega več časa in posledično je tudi cena višja. Najrazličnejše ponudbe pa si lahko ogledate že na spletu in tam izberete svojega zase primerno ponudbo.

 

Kakovostno oblikovanje vizitk

Osnova vsakega podjetja je seveda tudi oblikovanje vizitk. Je najhitrejši način za sporočanje osnovnih podatkov o podjetju potencialni stranki hkrati pa pomaga pri navezovanju poslovnih stikov in je torej tudi prodajno orodje. Zato je priporočljivo oblikovanje vizitk prepustiti strokovnjaku.

Kaj vsebuje kakovosten tisk in oblikovanje vizitk? Pri storitvi je treba paziti na velikost pisave, ki ne sme biti premajhna, izbor pisave pa jasen saj morajo biti podatki dobro vidni. Kartica ne sme biti prenatrpana z besedilom, navedeni naj bodo le osnovni podatki, ki morajo vključevati področje dela posameznika, ki jo je izročil. Slovnične napake nikakor ne smejo biti prisotne. Zaradi porezave je pri izdelavi dokumenta na računalniku paziti da so vsi podatki oddaljeni od robov vsaj 3mm. Če se odločite za oblikovanje vizitk, ki so na eni strani barvne, na drugi pa bele, je treba zaradi porezave na vizitki barvo potegniti čez rob vsaj 5 mm, da na barvni strani ni 2 mm belega roba, namesto barve.

Postopek je sestavljen s 3 korakov. Pri prvem je potrebno poslati vse potrebne dokumente in informacije oblikovalcu. Potem ta pogleda v CGP knjižico, če so pravila za izdelavo že določena. V kolikor niso, se na podlagi velikosti logotipa in podatkov lahko odloči, ali bo naredil enostransko ali obojestransko vizitko. To se lahko odloči tudi naročnik sam. V tretjem in zadnjem koraku pa se naredi osnutek, katerega stranka potrdi ali zahteva določene spremembe.

Koristni nasveti so tudi:

  • Kako privarčevati pri ceni: če je tisk OFFSET, lahko pri barvah varčujemo tako, da se za isto barvo v dveh različnih odtenkih uporabi isto barvo, samo transparenco večamo, s čimer sam tisk pocenimo.
  • Obojestranski izdelek: nanjo spravimo več podatkov, ki so pregledni, imajo dovolj razmika, ter vseeno dobro pregledna.
  • Razporeditev teksta: pri vsaki vizitki je čisto drugačna, saj je odvisno od količine informacij, ki jih želi imeti naročnik.
  • Najbolj pomembni in najbolje vidni morajo biti kontaktni podatki, šele potem podatki podjetja.
  • Material: lahko je izdelana iz papirja, lesa, kovine, stekla, pleksija itd., torej skoraj vse, na kar je možno narediti tisk, res pa je, da so te materiali dražji. Pri klasičnem materialu – papirju je pomembna debelina in gramatura; 280–310-gramski papir je najboljši, da se izdelek ne zmečka in zdrži svojo formo dalj časa.

Cena takega izdelka se razlikuje od podjetja ter njene zahtevnosti. Različne ponudbe si danes lahko ogledate že na spletu.

izdelava vizitk1

Kakovostni ponudniki

Zgoraj so navedene osnovne in pomembne stvari pri takih storitvah. Strokovnjake, kateri so šolani in izkušeni na tem področju si lahko ogledate že z udobja svojega doma. Na njihovih spletnih straneh si lahko pogledate njihove ponudbe ter cene. Tam najdete tudi kontakt zaposlenih, kateri vam bodo z veseljem pomagali in svetovali za najboljšo in najbolj optimalno izbiro za vas in vaše podjetje. Večina ima na spletu tudi objevljen obrazec, preko katerega lahko pošljete vaše povpraševanje. Nanj se odgovori običajno v 1-3 dneh. Pri odgovoru lahko pričakujete dotično ponudbo za vas ali dodatna vprašanja katere potrbujejo za izvedbo ponudbe. Eden izmed takih ponudnikov je podjetje Grafično oblikovanje, katerega najdete na spletu.