Oglaševanje na družbenih omrežjih: Facebook seminar
Za vse tiste, ki ste se že preizkusili v spletnem oglaševanju prek družbenih omrežij, pa se morda niste znali uspešno spopasti z vsemi izzivi, ki jih takšen način oglaševanja prinaša, bo dobrodošla udeležba na prav posebni praktični delavnici.
Ekipa strokovnjakov na področju digitalnega marketinga je namreč za vas pripravila učinkovit Facebook seminar, kjer se boste lahko naučili, kako začeti z oglaševanjem na Facebooku in instagramu: https://openit.si/izobrazevanja/poslovna-izobrazevanja/oglasevanje-na-facebooku-in-instagramu/. Predavatelji vas bodo opremili z vsem potrebnim znanjem o spletnem oglaševanju in vas tudi naučili o vseh novostih, ki so že v veljavi, pa tudi tistih, ki se še pripravljajo.
Od osnov do zelo specifičnih podrobnosti
Učinkovit in poučen Facebook seminar je sestavljen iz dveh delov: v prvem delu bosta predavatelja udeležencem predstavila osnovne značilnosti oglaševanja na družbenih omrežjih. Izvedeli boste, kdaj in kako se je najbolj smiselno lotiti takšnega oglaševanja, predstavila pa vam bosta najmočnejše ciljne skupine in vam naštela ter opisala segmente tipičnih uporabnikov. Nato sledi še praktični del, kjer boste lahko odprli in postavili svoj lastni poslovni račun.
V drugem delu vam bo Facebook seminar omogočil, da boste lahko sami izdelali svoj Facebook in Instagram oglas. S pomočjo predavateljev boste natančno definirali svoje cilje in predmet oziroma produkt oglaševanja ter izbrali ustrezen način oglaševanja.
Vse o oglaševanju v teoriji in praksi
Za lažjo predstavo, kako je videti oglas v končni obliki, bo udeležencem na zelo podroben način prikazana konkretna postavitev oglaševalske kampanje in specifičnega oglasa, naučili pa se boste tudi napisati dober prodajni oglas in izvedeli več o tem, kako izbrati in uporabiti učinkovite vizualne podobe. Takšen celovit in obsežen Facebook seminar je odlična priložnost za vsakogar, da ne le osvoji osnove oglaševanja prek družbenih omrežij, temveč se podrobneje nauči tudi o vseh ostalih posebnostih oglasov, kot so npr. oglasi za mobilne naprave, video oglasi, linki, itd. Če želite pripraviti svojo lastno oglaševalsko akcijo in oblikovati oglaševanje glede na svoje potrebe oziroma potrebe vašega podjetja, potem se prijavite na Facebook seminar.