storitvetehnologija in znanost

Google oglaševanje, vaš korak pred konkurenco

V času, ko boste ta članek prebrali do konca, se bo v Googlu izvedlo več kot 120.000 iskanj. Verjetno ste že zasledili podatek, da gre za najbolj obiskano spletna stran na svetu in vir večine informacij, ki jih iščemo na spletu. Podatek, da se skoraj polovica vseh iskanj izdelkov in storitev začne na tem spletnem iskalniku, nam sporoča, da je Google oglaševanje dandanes nujno za povečanje prepoznavnosti in prodaje ter ohranjanja konkurenčnosti. Platforma kot takšna ima v primerjavi s klasičnimi oblikami marketinških aktivnosti številne prednosti, poleg vsega pa je ena izmed najbolj učinkovitih tehnik promocije. Čeprav se sliši, da lahko digitalno oglaševanje na Googlu izvaja vsak, pa za najboljše rezultate delo raje zaupajte strokovnjakom kot je agencija Dominatus Ads.

Kaj sploh je Google oglaševanje?

Zagotovo ste že kdaj brskali po spletu in opazili, da so prvi trije zadetki nekoliko drugačni od ostalih, tako po videzu kot po vsebini? Gre za izpostavljene spletne strani, ki jih je na vrh iskalnika postavilo Google oglaševanje. Gre za enostavno in cenovno ugodno rešitev z zagotovljenimi rezultati za vsakogar, ki želi povečati svojo prisotnost na spletu, povečati število dejanj ali nakupov na spletu ter optimizirati stroške. Primerno je za vse podjetnike, ki želijo povečati svojo konkurenčnost in imajo vzpostavljeno spletno stran. Dobro zastavljeno Google oglaševanje vam pomaga pri:

  • pridobivanju večje prepoznavnost v spletu,
  • generiranju večih obiskov spletne strani,
  • zniževanju stroškov za marketing,
  • pridobivanju telefonskih klicev,
  • večanju obiska v fizični prodajalni.

adds google

Kako poteka?

Google oglaševanje poteka na osnovi skrbno izbranih ključnih besed, ki jih določite za vaše podjetje, izdelek ali storitve. Poteka s pomočjo platforme AdWords, v kateri ustvarjate, urejate in prilagajate vaše kampanje. Glede na naravo vaše ponudbe in cilj, ki ga s promocijo v spletu želite doseči, se lahko odločite za tri oblike oglasov:

  • iskalne (primerni, ko uporabniki iščejo konkretne informacije ali rešitve za svoj problem in je ravno vaše podjetje del rešitve),
  • prikazne (primerni, ko želite povečati prepoznavnost podjetja, utrditi znamko ali biti prvi v glavah uporabnikov, ko vas bodo potrebovali),
  • YouTube (primerni za video vsebine),

Ena največjih prednosti platforme je ta, da za promocijo porabite točno toliko, kolikor ste pripravljeni zapraviti. To pomeni, da na ravni kampanje določite proračun, ki ga algoritem ne preseže, vseskozi pa ga lahko tudi povečujete ali zmanjšujete.

Google oglaševanje1.1

Se tega lotiti sami ali delo prepustiti strokovnjakom?

Sodobne platforme so uporabnikom prijazne, kar pomeni, da lahko Google oglaševanje na spletu z nekaj želje, predznanja in izkušenj loti vsak. Vendar pa pri teh kampanjah veliko štejejo izkušnje, ki jih kot začetnik morda nimate in vas lahko na koncu stanejo veliko več, zato priporočamo, da se za digitalno oglaševanje na Googlu obrnete na izkušene strokovnjake. Še posebej, če bodo vaši vložki v promoviranje podjetja visoki, kar pomeni večje tveganje za izgubo. Morda se vse skupaj sliši preprosto, vendar pa je bistvena razlika med dobrimi in odličnimi kampanjami na spletu ravno v izkušnjah in znanju oglaševalca, da zna v pravem trenutku uporabiti prave specifike. Pri tem preskoku vam pomaga ekipa strokovnjakov Dominatus Ads z več kot 15-letnimi izkušnjami iz področja digitalnega marketinga.