Kako vsebinski marketing poskrbi za večji obisk?
Ste se pravkar lotili prodaje izdelkov in postavili spletno stran, s katero želite privabiti več potencialnih kupcev? Storili ste korak v pravo smer, a tu se zadeve še ne končajo. Večji obisk vašega spletnega mesta se ne more zgoditi kar sam od sebe. Za to bo poskrbel ustrezen vsebinski marketing, s katerim boste svoj objavljeni zapis optimizirali tako, da bo privabil več ogledov. Več ogledov pa pomeni večje možnosti za nakup vašega izdelka.
Če se sprašujete, kaj je vsebinski marketing, vam v nadaljevanju besedila ponujamo več informacij o tem. Za začetek pa naj bo dovolj pojasnilo, da izraz v bistvu zajema različne oblike spletnih vsebin, s katerimi želimo nekaj sporočiti. Pri tem pa je cilj, da to sporočilo pride do čim večjega števila ljudi. Takšne vsebine so običajno članki, blogi, videoposnetki in podobno.
Vsebinske optimizacije se lahko sicer lotite sami, če obvladate uporabo potrebnih spletnih orodij. Lahko pa to nalogo zaupate strokovnjakom za vsebinski marketing, med katerimi še posebej izstopa podjetje Dominatus, kjer vam ponujajo tudi možnost udeležbe na njihovem brezplačnem izobraževalnem tečaju.
Kaj je vsebinski marketing in kaj vse vključuje?
Najprej je potrebna analiza ključne besede. Če torej nekoga zanimajo baterijski sesalci, bo v iskalnik vtipkal to besedno zvezo in upal, da najde čim več konkretnih zadetkov v direktni povezavi z iskanim nizom. Če ste ponudnik tega izdelka, morate torej ugotoviti, katero ključno besedo uporabniki najpogosteje iščejo, ter na podlagi tega ustvariti vsebino, ki bo privabila še več uporabnikov, ki so vtipkali ta iskalni niz.
Uporabniki pa lahko namesto splošnega opisa izdelka iščejo točno določeno blagovno znamko ali ime znane spletne trgovine, kot je na primer roborock-shop, kjer se prodajajo baterijski sesalci. V tem primeru bodo vsa objavljena besedila temu ustrezno prilagojena, da privabijo še več ogledov oziroma klikov. Samo če je besedilo oblikovano tako, da upošteva vse potrebne kriterije, ki vam bodo zagotovili višjo pozicijo v iskalniku, boste z njo lahko dosegli več ljudi. To pa vam lahko pomaga doseči premišljeno izdelan vsebinski marketing.
Pomembna je tudi dolžina članka
Ni pa vsebinski marketing namenjen samo iskanju najbolj pogosto iskane besede. To namreč ni dovolj, potrebno je tudi določiti obliko in dolžino objave. Če gre torej za članek, je nujno vedeti, katera dolžina je najbolj ustrezna, in kolikokrat se mora v njem, glede na njegovo dolžino, pojaviti vsaka posamezna ključna beseda, saj tudi prepogosto pojavljanje ključnih besed ni zaželeno.
Zaželeno pa je, da je zapis še pred objavo tudi ustrezno tehnično in slovnično pregledan, saj bo algoritem iskalnika slabo napisano besedilo razvrstil na nižjo pozicijo. Če želite, da bi se vaš članek uvrščal na čim višjo pozicijo, a bi to raje prepustili izkušeni in strokovno usposobljeni ekipi, se obrnite na podjetje Dominatus, kjer bodo za vas zasnovali celoten vsebinski marketing, s katerim bodo vaši izdelki postali še bolj vidni na spletu.
Kako še bolje predstaviti svoj izdelek?
Za vse, ki bi se vseeno sami raje lotili tega podviga, pa si lahko za zaključek pogledamo, kako lahko učinkovito predstavite svoj izdelek, ki ga želite prodati. Za primer si vzemimo spletno stran roborock-shop, kjer so na ogled različni baterijski sesalci. V meniju na desni strani izberite eno od štirih kategorij:
- robotski sesalniki,
- pokončni sesalniki,
- rezervni deli,
- samopraznilne postaje.
Ko kliknete na eno od izbranih kategorij, se vam na vrhu najprej prikažejo slike nekaterih najzanimivejših prodajnih modelov, na katere lahko kliknete in si jih podrobneje ogledate. Večina ljudi je namreč vizualnih tipov, zato nas slikovne podobe običajno prej prepričajo, da nanje kliknemo. Pod slikami pa si lahko preberete krajši članek, kjer so na splošno predstavljeni baterijski sesalci znotraj izbrane kategorije.
Kako nam baterijski sesalci lahko poenostavijo življenje?
Kaj je torej tisto, kar bi vas kot potencialnega kupca prepričalo v nakup? Najprej mora obstajati potreba po tem izdelku. Torej, če se vam je vaš sesalnik pravkar pokvaril, ali pa ste spoznali, da klasični modeli za vas več niso primerni, boste nujno potrebovali novega, zato bodo baterijski sesalci idealna izbira za vas.
V nakup vas bo verjetno prepričal opis, ki bo vseboval vse potrebne podatke, ki vas zanimajo. To so običajno zmogljivost naprave, moč baterije in morda še garancija ter način vzdrževanja. Če boste uspešno našli model, ki z navedenimi specifikacijami izpolnjuje vse vaše potrebe in nagovarja prav vaš življenjski slog, boste s še večjim prepričanjem izbrali opisan izdelek.
Prednosti uporabe sodobnih naprav
Vse, kar smo navedli v prejšnjem odstavku, spada med pomembnejše informacije o izdelku, vendar je še bolj pomembno, če so v splošnem opisu izdelka jasno navedene vse prednosti, ki jih ponuja. Ker je skrb za čistočo doma bistvenega pomena za dobro počutje, baterijski sesalci pa spadajo med naprave, ki zahvaljujoč sodobni tehnologiji za svoje delovanje zdaj več ne potrebujejo kabla, vam bodo zagotovo bistveno olajšali čiščenje bivalnih prostorov.
Poleg lažje uporabe med sesanjem je velika prednost, ki jo imajo baterijski sesalci pred običajnimi, tudi možnost hitrega čiščenja po uporabi. Napravo po končani uporabi namreč lahko odložite na enoto, ki očisti valjčke. Po čiščenju pa je naprava pripravljena na ponovno uporabo. Tako lahko zaporedoma očistite več različnih prostorov, če imate veliko stanovanje in želite čim prej očistiti večjo površino.